Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно
Способи оплати
- ТОВ «Техсервіс ВЕКО і партнер ГмбХ» Юр. Адреса: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 7/14, офіс 182. Факт. Адреса: 02090, Україна, м. Київ, вул. Алматинська, 8, оф. 207. п.р. UA 213223130000002600801284256в УКРЕКСІМБАНКу м. Києва, МФО 322313, Код ЄДРПОУ 14345854, ІПН 143458526102, Св. пл. ПДВ 100228236 Тел. +38-044-566 9807 Факс +38-044-566 9808 E-mail: tweko1@gmail.com
Гарантія:
Гарантійні зобов'язання:
I. Підприємство гарантує безперебійну роботу обладнання протягом 12 місяців від дня запуску в роботу, за умови запуску обладнання в роботу в присутності представника Постачальника.
II. Підприємство зобов'язується, протягом 12 місяців від дати запуску Обладнання в роботу, усувати несправності, що виникли не з вини споживача.
гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки:
• Використання устаткування та (або) його складових не по призначенню, або порушення правил експлуатації запропонованих виготовлювачем або торгуючою організацією;
• При наявності механічних ушкоджень, а також влученні сторонніх предметів у тертьові й обертові вузли;
• При несправностях, що виникли внаслідок наднормативної експлуатації виробу;
• При несправностях, що виникли внаслідок перевантаження, що потягло за собою вихід з ладу ротора й статора або інших вузлів і деталей, а також внаслідок невідповідності параметрів електромережі номінальній напрузі;
• На швидкозношувані частини (вугільні щітки, зубчасті ремені, гумові ущільнення й накладки, сальники, захисні кожухи, змащення, полірувальну й шліфувальну основу, лакофарбове покриття стін, платформ і взаємно прилягаючих вузлів (деталей) тертя, і т.п.);
• при спробах самостійного ремонту в гарантійний період;
• при самостійному, (без присутності представника Постачальника) запуску Обладнання в експлуатацію;
• при відсутності, ушкодженні, зміні серійного номера на виробі або в гарантійному талоні або при їхній невідповідності.
III. У випадку втрати гарантійного талона претензії те дефектам і (або) несправностям не приймаються.
IV. Представник підприємства-споживача підтверджує відсутність дефектів в отриманому устаткуванні. Устаткування прийняте відповідно до наданої документації.
I. Підприємство гарантує безперебійну роботу обладнання протягом 12 місяців від дня запуску в роботу, за умови запуску обладнання в роботу в присутності представника Постачальника.
II. Підприємство зобов'язується, протягом 12 місяців від дати запуску Обладнання в роботу, усувати несправності, що виникли не з вини споживача.
гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки:
• Використання устаткування та (або) його складових не по призначенню, або порушення правил експлуатації запропонованих виготовлювачем або торгуючою організацією;
• При наявності механічних ушкоджень, а також влученні сторонніх предметів у тертьові й обертові вузли;
• При несправностях, що виникли внаслідок наднормативної експлуатації виробу;
• При несправностях, що виникли внаслідок перевантаження, що потягло за собою вихід з ладу ротора й статора або інших вузлів і деталей, а також внаслідок невідповідності параметрів електромережі номінальній напрузі;
• На швидкозношувані частини (вугільні щітки, зубчасті ремені, гумові ущільнення й накладки, сальники, захисні кожухи, змащення, полірувальну й шліфувальну основу, лакофарбове покриття стін, платформ і взаємно прилягаючих вузлів (деталей) тертя, і т.п.);
• при спробах самостійного ремонту в гарантійний період;
• при самостійному, (без присутності представника Постачальника) запуску Обладнання в експлуатацію;
• при відсутності, ушкодженні, зміні серійного номера на виробі або в гарантійному талоні або при їхній невідповідності.
III. У випадку втрати гарантійного талона претензії те дефектам і (або) несправностям не приймаються.
IV. Представник підприємства-споживача підтверджує відсутність дефектів в отриманому устаткуванні. Устаткування прийняте відповідно до наданої документації.